Att vara viktstabil

publicerat i Allmänt, Invägning, Nöje, Psykisk ohälsa, Vardag, Viktminskning och hälsa;
Hej, hörreni. 

Jag har haft en fantastisk semester. Mycket bad, sol, fiske och utflykter med picknickar! 

Jag har kommit så långt med viktminskningen och balanserad livsstil. Jag har inte vägt mig sedan juni, för att jag ville se om jag kan vara vikt-stabil. Jag har inte räknat kcal så noga under min semester. Ätit vad jag velat på "känn," druckit lite gotta(alkohol) 🍸🍷🥂 och ätit lite buffé🍱🥘🍲🌮🧆 och för mycket glass🍨🍧🍦

Vägde mig idag och jag har inte ökat något i vikt. På sin höjd några 100g vätska. Så fantastisk känsla att man kan slappna av och leva livet balanserat med lite motion. 

Jag är tacksam över att jag orkade köra igång denna resa. Jag har nu så mycket bättre fysik, och så mycket bättre psyke. Jag orkar mer, och livet känns inte så hopplöst längre! ☀️
Och känslan att kunna lita på kroppens signaler och på så sätt vara viktstabil är en underbar känsla och inte lika svårt som jag trodde det skulle vara. 

Och att jag hitils inte fallit tillbaka i ätstörning är fantastiskt det med! 

Framsteg:
-26kg
-20cm i midjemått 












Kommentera inlägget här :