Invägning. 2 kg på 1 vecka

publicerat i Allmänt, Invägning, Vardag, Viktminskning och hälsa;
God morgon!

I dag vaknade jag på fantastiskt humör. Utvilad och pigg. Tog sovmorgon och väljer senare gym med min sambo idag. Efter lunch någon gång.

Idag var det dags för invägning. Förra söndagen hade jag inte gått ner något sedan söndagen innan det men stått still i vikt. Förmodligen pga alkohol och Gotta helg som var väl förtjänat. 
Förra söndagen vägde jag 85,2 nu väger jag 83,2 till mina 170cm. 2kg viktminskning på 1 vecka. Med bara promenader och kalori underskott. 
Sakta men säkert går det neråt. Trots att jag äter vad jag vill medvetet. 

Bilden nedan är denna veckas konsumtion i kalorier. 2404 var gottadag mitt i veckan. Och den minsta är idag när jag inte hunnit äta så mycket ännu.


Vill ännu en gång poängtera hur bra lifesum appen är för dem som vill räkna kalorier och hålla koll på sitt dagliga/vecko intag. 



Vi hörs i kommande inlägg! 


Kommentera inlägget här :